Farma 3.0, nodig, maar hoe komt u er...

Het eenzijdige blockbustermodel en het opvolgende value added services model volstaan al lang niet meer.
De samenleving vraagt om betere zorg, waarin innovatie en doelmatig, gepast gebruik hand in hand gaan.

Dit vraagt om een geheel nieuwe aanpak, waarin het aanpakken van achterblijvende medische uitkomsten bij specifieke groepen patiënten centraal staat. Een oprecht andere manier om het access vraagstuk en de positionering voor nieuw ontwikkelde genees- en hulpmiddelen te addresseren; maar ook het betaalmodel; en de marketing- en salescommunicatie. En daarmee tenslotte de gehele organisatie.

De essentie: veranderen naar een nieuw farmaceutisch businessmodel en dito cultuur. Vanaf nu.

Stravadius kan u helpen de voor uw pijplijn en portfolio geschikte strategie te bepalen en te implementeren.
Met maatwerk per PMC: analyse, bewustwording, planning en/of uitvoering. Als trainer, train-the-trainer, projectmanager, marketing- of management consultant. Afhankelijk van uw wensen en mogelijkheden.

Dat begint met een afspraak ter kennismaking, want bij elke samenwerking is chemie op visie en aanpak een voorwaarde.